FAKKING gatusäljare

Jag hatar dessa förbannade gatusäljare. Visst, hata är fan ett starkt ord, men jag hatar fan dessa irriterande, påflugna och jobbiga jävla gatusäljare från 3, Comviq och bla fucking bla. I dessa stora, blodsugande företags fina agenda står det säkert längst ner med liten jävla text att de små glin som lyckas irritera och jävlas med flest antal människor på kortast möjliga tid får avancera i företaget.

Finnig tonåring - "Ööööö hej, jag söker jobb hos er.."
Sniken pamp - "Bra där, precis vad vi söker! Vi behöver någon som kan jävlas. Du får börja som säljare, kan du inte jävlas redan så lär du dig snabbt!"

Sedan står de där, på gatan under ett tält, med ett colgate-leende och tintinfrisyr.

-´"Hej! Hur mycket ringer du för varje månad?" SUG RÖV! SUG FUCKING RÖV DIN JÄVEL!
- "Hej! Hur mycket betalar du för din el varje månad?" MEN NEEEEEEEJ!

Helt seriöst, dessa människor struntar blankt i vad man säger till dem. Vad man än hittar på som svar på deras fina lilla öppnande fråga så har de alltid ett jävla ess i rockärmen.

- "Ursäkta, ursäkta.. Ursäkta, vill du halvera din mobilkostnad?".
- "Öhm, nej!"
- "Vadå nej, vill du betala för mycket i mobilräkning varje månad? Va? Vill du det? Om du tittar här så kan jag halvera dina kostnader och du får en gratis blombukett också.."

Va fan säger man till det? JA, jag vill gärna betala för mycket i mobilräkning varje månad! JA, jag älskar att bli påsatt av mitt elbolag varje månad, för inte fan vill jag skriva på nåt jävla papper och köpa din skit!

Det kanske man borde säga..

Kommentarer
Postat av: Martin

luuuugn bara luuugn Kjelle:)

2009-09-08 @ 21:45:58
Postat av: Anonym

Damn boy

2009-09-12 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0