Världens mesta antiblogg har återuppstått!

Oh yes FUCKING YEAASS I'm back! Min gamla dog tror jag so I had to let it go..

Okej, innan vi börjar festligheterna vill jag bara påpeka ett par saker..

- Först och främst, detta är INTE en vanlig piece of crap blogg där varje toalettbesök och snabbis ner till affären       dramatiseras och redogörs för.. OKEJ!

- Den här ANTI-bloggen uppdateras när den uppdateras, inte innan eller efter utan just då.. OKEJ!

- Föregående punkt innebär alltså (om man är väldigt trög) att den INTE är död bara för att jag inte skrivit på fem minuter..

Bra, då var det sagt.

Well, let's start the showww!!


Kommentarer
Postat av: Erik

Har du lagt ner bloggen? Skriver ju aldrig...

2008-11-13 @ 22:15:58
Postat av: Martin

Ja precis?

2008-11-13 @ 23:46:38
Postat av: Bleep himself

Erik och Martin är två sjuksköterskestudenter med beteendestörningar och svåra komplex som bedriver dagarna med att systematiskt smutskasta andras bloggar, eller antibloggar för den delen :)



Eller hur grabbar?

2008-11-16 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0